واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور یزد-طبس ۱۰ فوتی بر جا گذاشت. این حادثه بامداد امروز رخ داد.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور یزد - طبس با اعلام ۱۰ فوتی خبر داد.

محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهارداشت: بنابر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۲۰۷ محور طبس _ یزد به پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری مسجد شکر اعلام شد که بلافاصله نجاتگران هلال احمر از این پایگاه محل سانحه اعزام شدند.

به گفته وی این سانحه رانندگی تاکنون ۱۰ فوتی داشته و تعداد کل مصدومان نامشخص است.

آخرین وضعیت مجروحان واژگونی اتوبوس در یزد + ویدئو | علت حادثه در دست بررسی است

سردار حسن مومنی، رئیس پلیس راه کشور هم امروز درباره جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس در استان یزد به رسانه ها گفت: بررسی اولیه نشان می‌دهد اتوبوس از مسیر اصلی خارج و وارد جاده‌ای شد که مختص به معدن بود.

وی اظهار داشت: ساعت ۲ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از بوشهر عازم مشهد بود، در کیلومتر ۱۳۰ محور یزد - طبس واژگون شد.

اولین تصاویر از حادثه خونین واژگونی اتوبوس در جاده ساغند یزد

وی با بیان این که که متاسفانه ۱۰ نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را در این حادثه از دست دادند، افزود: تعدادی از مسافران اتوبوس نیز مجروح و زخمی شدند.

رئیس پلیس راه کشور درباره علت حادثه نیز توضیح داد: در بررسی اولیه مشخص شد که اتوبوس از مسیر اصلی به مسیر انحرافی وارد می شود؛ سپس از آنجا وارد یک جاده اختصاصی مربوط به معدن شده و در آن جاده واژگون می‌شود.

به گفته سردار مومنی، پایان امروز عامل و علت اصلی واژگونی اتوبوش توسط تیمی از متخصصان و پلیس راهور مشخص و به اطلاع مردم خواهد رسید.

اسامی مصدومان واژگونی اتوبوس بوشهر-مشهد اعلام شد | تصاویری از محل حادثه و وضعیت اتوبوس + ویدئو

وی درباره وضعیت مجروحان و مصدومان این حادثه نیز گفت: مصدومان به بیمارستان های مختلف شهر یزد منتقل شدند که بنابر آخرین اطلاع وضعیت مجروحین وخیم نیست.

کد خبر 882240
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha